30 dagen, 30 details

https://madamestof.wordpress.com/2015/08/25/een-uitdaging-30-dagen-30-details/comment-page-1/#comment-826De Meststoffencursus van Kathleen (die ik mocht testen!) zorgt ervoor dat ik alweer wat nieuwe blogs leerde kennen, vooral dankzij de Facebookgroep dan. En daar zag ik dinsdag dat Madame Stof een uitdaging begonnen was: 30 dagen, 30 details.

30 dagen een foto van een detail posten op Instagram, dat moet me wel lukken. Dus ik zette meteen een foto van mijn regenjas, die ik helaas net nodig had gehad, op Instagram. En af en toe zal hier een blogpost verschijnen met een mozaïekje van de foto’s.

Meedoen kan nog steeds!

9 thoughts on “30 dagen, 30 details

  1. Pingback: Inventariseren in detail |

Geef een reactie

