Count your blessings #46

nieuwe ramen vooraan (helaas een gebroken raam, dus nog geen update op de blog, maar het is wel mooi, vinden we zelf) * pechverhelping bij geblokkeerde trappers (ja, pechverhelping voor fietsers bestaat en gelukkig heeft mijn baas daar ook voor gekozen bij de aankoop van onze fietsen) * de eerste verjaardag van de boekenclub nog halen (twee uur te laat, maar nog wel op tijd voor dessert en boekenruil) * mijn vriend die een kattenluik gaat kopen, in de juiste kleur spuit en installeert voor de katten (die na een jaar dus eindelijk binnen en buiten kunnen wanneer ze willen en zonder ons lastig te vallen)

warme sloefen Kickers https://gerhildemaakt.wordpress.comtoevallig warme wintersloefen met een harde zool vinden in mijn maat (die harde zool is geen overbodige luxe voor iemand die al eens van de trap valt) * een fijn personeelsfeest op een chique locatie (op fietsafstand!) * als tweede een nieuwtje horen (en weten dat veel anderen het nog niet weten) * een dag op voorhand horen dat ik toch met de boekenclub naar Tram De LUX kan (jammer dat iemand anders niet kan, blij dat ik haar plaats kan innemen) * samen treinen naar de gezellige blogbrunch van #boostyourpositivity (dank voor het gezelschap, Gitta, en dank aan Activia en alle organisatoren)

13 gedachten over “Count your blessings #46

    • Van zodra het kapotte raam vervangen is en ik overdag een foto kan nemen, deel ik het op de blog. Er hangt nog een fijn verhaal aan, dus ik kan niet wachten! Sowieso niet eigenlijk, want die duct tape aan het kapotte raam vind ik maar niets …

      Like

  1. ik heb ook ooit die sloefen gehad. Na een jaar moest ik ze wel weggooien wegens overdadig….ruiken zal ik het maar noemen. Met al die wol 🙂

    Like

  2. Mooi lijstje! Fijn dat er zoiets bestaat als pechverhelping voor fietsers. En hoera voor een kattenluik! Ik zou dat ook graag hebben, maar in een huurhuisje is dat nogal moeilijk natuurlijk… 🙂

    Like

  3. Jammer van het gebroken raam, maar wel goed te horen dat ze helemaal jullie goesting zijn nu het geïnstalleerd is! Benieuwd naar de foto’s alleszins 🙂

    En moest ik niet zo’n warme voeten hebben of er liever mee onder een dekentje kruipen, ik zou ook wel zo’n sloffen willen, ’t zijn schoontjes!

    Like

Plaats een reactie