Count your blessings #45

mijn blog die drie jaar bestaat * een paar avondjes alleen thuis (ik kan daar echt van genieten, ja) * tickets krijgen voor de film Suffragette * snel afgesproken geraken om die film te gaan zien en een gezellige avond hebben * een spontaan babbeltje hebben met een andere Stridaeigenaar (ik meen het: als je een lief zoekt en je bent sportief, koop gewoon een speciale fiets; ideaal om nieuwe mensen te leren kennen)

Jip boek https://gerhildemaakt.wordpress.comeen goed boek lezen voor de boekenclub (To Kill a Mockingbird van Harper Lee) * een boek nog eens op tijd gelezen krijgen voor de boekenclub * afspreken met een ex-collega en gezellig bijbabbelen bij Maurice * hulp bij de verbouwingen * dat er toch een blogbrunch komt voor #boostyourpositivity

Ga jij naar de blogbrunch? Iemand die met de trein gaat vanuit Antwerpen(-Berchem)?

21 thoughts on “Count your blessings #45

    • Ik vond die wel goed. Ik wist er eerlijk gezegd ook vrij weinig van en wilde ook meer weten. Ik vond het ook wel aangenaam om niet naar het zoveelste liefdesverhaaltje te kijken, maar het is ook zeker geen feelgoodfilm natuurlijk.

      Like

  1. Met klinkende namen als Helena Bonham Carter (Room with a view) en Meryl Streep (Out of Africa), zal ‘Sufragette’ me vermoedelijk ook zeker aanstaan. Alleen het feit al, dat deze film op waar gebeurde feiten is gebaseerd, met een onderwerp dat me zeker aanstaat. Die blogbrunch wekt ook wel m’n nieuwsgierigheid nu šŸ™‚ . Maar bij het opzoeken van #boostyourpositivity, heb ik de indruk, dat men ook een Twitter en Instagram account nodig heeft, klopt dit? (Ben met name nog een beetje een leek op dat vlak.)

    Like

Geef een reactie

